29 Ekim 2010 Cuma

SİL BAŞTAN

bu gece zaman durdu
 ben durdurdum
yelkovanla akrep düşman bu gece
bu gece doğan güne inat
 sıkı sıkıya sarıldım kendime
öyle sıkı tuttum ki avucumda anılarım
ve yüreğimdeki siz...
artık nicesiniz,nesiniz,nerdesiniz
koca bir boşlukmuş meğer yüreğimi dolduranlar
tek tek alıyorum sizi içimden
tek tek azaltıyorum anları
ve birden bomboş kalıyor ruhum
hayır hayır ağlamıyorum
ve ölmek değil niyetim
ben öldüm bir kez
bu kadarı yeter
şimdi yeniden doğma zaman
ve kendime gebeyim işte
yeni bir ben doğurmaya
bitmedii
yeni başlıyor
şimdi gülme zamanıdır
arkama dönmemek uğruna doruğundayım acıların
ve sizleri yokuş aşağı bıraktım kayalıklardan
dağların eteklerinden yükselen ben olucam şafak vakti
güneşin yanı sıra doğucam bende batmamak üzere birdaha
turuncu ve kırmızının ahengi içinde tek renk ama rengarenk bir ruhla
şimdi yaşamak vaktidir
mutlu olmak,sevilmek bir yana sevmek vaktidir
,en çok da kendimi
hoşgeldin gelecek
hoşgeldim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder